Єдиний соціальний внесок: законодавчі новації

З 1 січня 2015 року набрав чинності Закон України від 29.12.2014 року №77-VIII, яким внесено зміни до Закону України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» в частині нарахування та утримання роботодавцями ЄСВ із заробітної плати за основним місцем роботи, а саме відтепер базою нарахування ЄСВ буде мінімальна заробітна платна в розмірі 1218 грн.

Також з 1 січня 2015 року збільшуються розміри штрафів:

– за несплату чи несвоєчасну сплату єдиного внеску – з 10% до 20% від своєчасно не сплачених сум;

– за донарахування контролюючим органом своєчасно не нарахованого ЄСВ – з 5% до 10% від донарахованої суми за кожний повний або не повний звітний період, але не більше 50% від донарахованого ЄСВ.

Крім того, встановлено штраф за неподання звіту з ЄСВ – 170 грн.  і 1020 грн. за повторне порушення.

 Члени сімей фізичних осіб – підприємців, які беруть участь у провадженні підприємницької діяльності, виключаються з переліку платників єдиного внеску.

Для підприємців як на загальній системі, так і на єдиному податку мінімальний платіж ЄСВ складає як і в 2014 році 422 грн.65 коп.

Також Законом №77-VIII передбачено можливість нараховувати ЄСВ на зарплату та винагороди за цивільно-правовими договорами з понижуючим коефіцієнтом 0,4 за умови дотримання певних вимог, встановлених зазначеним Законом.

Інформаційно – комунікаційний відділ Державної податкової інспекції у м. Полтаві

матеріал підготував/ла: Дмитро Кравченко

Читайте нас у Telegram

Приєднатися
Поділитись новиною:

Схожі новини: